فناوری اطلاعات

هوش مصنوعی بینگ

هوش مصنوعی بینگ

چند روز پیش مایکروسافت از نسخه جدید بینگ و مرورگر اج مجهز به نسخه پیشرفته‌تر هوش مصنوعی ChatGPT رونمایی کرد. درحالی‌که این نسخه هنوز به‌طور عمومی منتشر نشده، اما می‌توان نسخه بتای آن را تجربه کرد. در این مطلب نحوه دسترسی به نسخه جدید بینگ مایکروسافت را به شما آموزش می‌دهیم.

هوش مصنوعی بینگ مجهز به چه امکاناتی دارد؟

مایکروسافت ادعا دارد که افزودن هوش مصنوعی به مرورگر این شرکت تاثیر چشمگیری روی بهبود نتایج جستجو داشته است و بینگ اکنون می‌تواند نتایج مرتبط‌تر، جدیدتر، دقیق‌تر و ایمن‌تر را برای کاربران نمایش دهد. همچنین گفته شده است که سازوکارهایی جهت جلوگیری از سوء استفاده خرابکاران هم در نظر گرفته شده است. تعداد کاراکترهای پشتیبانی شده در نوار جستجو هم افزایش پیدا کرده است و کاربران می‌توانند تا ۱۰۰۰ کاراکتر را جهت شروع چت با هوش مصنوعی وارد نمایند.

هوش مصنوعی بکار رفته در بینگ می‌تواند در امور متعدد دیگری هم به کاربران کمک کند. برای مثال این ابزار قادر است خلاصه‌ای از صفحات وب را در اختیار افراد قرار دهد تا دیگر نیازی به خواندن کل مطالب نداشته باشند و در وقت آن‌ها صرفه‌جویی به عمل آورد. حتی تبدیل کدهای زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف به هم در میان قابلیت‌های این ابزار به چشم می‌خورد. متاسفانه امکانات گفته شده فعلاً به صورت محدود در دسترس دارد و با دنبال کردن مراحل زیر، قادر خواهید بود تا در لیست انتظار جهت استفاده از نسخه پیش‌نمایش ثبت‌نام کنید.

هوش مصنوعی بینگ اکنون در دسترس تمام کاربران است

کسانی که الان به هوش‌مصنوعی مایکروسافت دسترسی نداشتند اکنون برای همه فعال شده است. کافی هست به آدرس زیر بروید Bing.com/new لاگین کنید و اگر خواست در لیست انتظار ثبت‌نام کنید همون لحظه انجام بدید و به‌صورت آنی دسترسی به Bing AI براتون فعال خواهد شد. 🤗